Podpora prodeje a internetový marketing

Zjednodušeně řečeno se jedná o přivádění návštěvníků na web a uskutečnění prodeje. Lze to řešit svépomocí nebo poptat jako profesionální službu. Typicky jde o určitou kombinaci obojího.

Návštěvníky je možné na web přivádět skrze různé kanály jako jsou vyhledávače, sociální sítě, webové stránky třetích stran a další. A to ve většině případů jak cestou organickou, tak komerční. Vše je potřeba průběžně dohlížet a vyhodnocovat pomocí analytických nástrojů, jako např. Google Analytics.

Konverze, vyhodnocení a důvěra

Přivádění návštěvníků na web dává smysl, pokud web skutečně konverguje. Musí tedy měnit návštěvníky v zákazníky (kteří si něco koupí). Konverzi je možné měřit, vyhodnocovat a testovat.

Odborník většinou dokáže měření nastavit a vyhodnotit. Určitě také nabídne nějaké konkrétní testování (obecně expertní a uživatelské). V případě zájmu Vám můžeme dodat nezávislou expertní marketingovou analýzu.

Pro zvýšení důvěry skvěle funguje např. zveřejnění hodnocení, aneb co o Vás napsali zákazníci. Na web je možné přidat možnost mimořádného upozornění uživatelů (např. uzavírka objektu), nabídku speciální akce či odkaz na facebookovou událost. Vše je možné jednoduše monitorovat.

Technické zázemí

O technickou vybavenost webu se postaráme. Můžeme spustit řadu funkcí jako sémantickou integraci s vyhledávači, sledování vlastních událostí, metainformace pro sociální sítě, chytré zobrazování obrázků atd. Funkce částečně fungují automaticky a částečně je dobré s nimi aktivně pracovat.